Outsourcing medyczny usług rejestracji pacjentów

Outsourcing medyczny usług rejestracji pacjentów został stworzony przede wszystkim dla maksymalizacji przychodów z jednoczesną minimalizacją kosztów.

Całość procesu rejestracyjnego i obsługi gabinetu odbywa się zdalnie, przy zachowaniu najwyższych standardów. Pacjenci nie są w stanie zauważyć żadnej różnicy, bowiem obsługujący ich (nasz) personel, nie zmienia się. A zatem outsourcing medyczny usług rejestracji pacjentów to optymalizacja, która dzięki naszemu serwisowi jest teraz łatwo dostępna.

Należy jednak dodać, że outsourcing medyczny usług rejestracji pacjentów świadczony przez nasz serwis to nie tylko aspekt ekonomiczny, ale również aspekt społeczny – gwarancja profesjonalnego wykonywania pełnego zakresu usług rejestracyjnych na odległość, dzięki dużej wiedzy medycznej naszego sympatycznego personelu. Wszystko to sprawia, że jesteśmy prawą ręką dla każdego lekarza i jednocześnie ulubioną rejestracją dla jego pacjentów.

SZCZEGÓŁY :

Outsourcing medyczny usług rejestracji pacjentów to m.in.:
– zmniejszenie kosztów do ok. 90% oraz ich pełna kontrola
– 100% odebranych telefonów, a więc również wzrost liczby wizyt oraz pacjentów
– zapewnienie ciągłości pracy niezależnie od absencji chorobowych, urlopów itp.
– możliwość przesunięcia personelu do innych zadań (w tym obsługi pacjentów obecnych w placówce)
– możliwość skorzystania z naszych usług doraźnie, np. gdy lekarz przebywa na urlopie, wyjeździe rodzinnym, sympozjum naukowym itp. lub jeśli nie może odebrać telefonu
– koszty sprzętu, jego serwisowania oraz konserwacji są po stronie zewnętrznej rejestracji
– duże zaplecze oraz dostępność specjalistów z odpowiednim wykształceniem i doświadczeniem
– know-how – firmy świadczące usługi outsourcingowe mają dużo większą wiedzę na temat różnych procesów, dlatego ich rekomendacje są często bardziej wartościowe
Dodatkowo w przypadku większych placówek:
– zwiększenie liczby personelu bez przeprowadzania dodatkowej rekrutacji
– zmniejszenie kosztów związanych z pozyskiwaniem i szkoleniem personelu
– odciążenie pracy działu kadr i płac
– pewność, że dokumentacja prowadzona jest zgodnie z przepisami prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego
– uniknięcie ew. kar i mandatów – odpowiedzialność za poprawność i terminowość wykonywanych operacji, leży po stronie zewnętrznej firmy
– zmniejszenie liczby pracowników stałych
– efekty zmian, które są mierzalne, a jakość świadczonych usług utrzymywana na stałym
poziomie, zgodnie z zapisami SLA (Service Level Agreement)
– możliwość przejęcia dotychczasowego personelu przez serwis rejestracja-telefoniczna.pl

Outsourcing medyczny usług rejestracji pacjentów jest rozwiązaniem pozwalającym nie tylko na duże oszczędności, ale również na większe przychody z racji odbierania przez nasz serwis wszystkich połączeń od pacjentów. Wielu lekarzy zyskuje dzięki temu nawet do 30% więcej wizyt! 

Outsourcing medyczny usług rejestracji pacjentów można zamówić klikając w KONTAKT

Outsourcing medyczny usług rejestracji pacjentów

 

  • Stethoscope